Curs de Customer Care

Cursul definește crearea experiențelor unice pentru clienți și sistematizarea acestui proces în companiile care vor relații excelente pe termen lung cu clienții.

14, 15 SEPTEMBRIE | Program: 10:00 – 18:00 | 600 LEI
Str. Făinari, nr. 45A, sector 2, București

Intr-o lume din ce în ce mai tehnologizată, modul în care întreținem parteneriatul cu clienții face toată diferența.

Scopul cursului este familiarizarea participanților cu importanța clientului pentru companie, implementarea unui sistem de creare a experiențelor memorabile pentru clienți și fidelizarea acestora.

Vom discuta de asemenea și despre drepturile consumatorilor, privind interacțiunea și din partea clientului, și vom analiza ce înseamnă pentru companie implicațiile juridice și sociale cauzate de clienții nedreptățiți.

TARGET GROUP

Sunt așteptați să participe la curs patroni, directori generali, manageri și angajați din structurile de contact cu publicul, vânzări, marketing, customer service, managementul calității, resurselor umane și comunicare.

CONTINUTUL CURSULUI

  • Ințelegerea modului în care un produs/serviciu poate fi cu ușurință transformat într-o experiență memorabilă pozitivă pentru client cu rezultate favorabile companiei
  • Identificarea experiențelor pentru clienți și transformarea lor în strategii de servicii oferite clienților pe tot parcursul relației cu aceștia
  • Ințelegerea modului în care comportamentul individual afectează loialitatea clienților și de ce este important să acționezi în favoarea acesteia
  • Ințelegerea modului în care experiențele făcute clienților pot crea loialitate/ură și explicarea modului în care aceste aspecte pot fi dezvoltate/evitate
  • Ințelegerea modului în care tehnologia ajută/încurcă relația cu clienții și perspectivele supra-tehnologizării relației cu clienții
  • Ințelegerea impactului financiar determinat de experiențele clienților și a modului în care experiențele influențează relația clienților cu firma
  • Invățarea metodelor și tehnicilor de satisfacere a clienților dificili

Seminarul ține 2 zile, a câte 8 ore pe zi.

Beneficii

Vei invata cum sa eficientizezi relatia cu clientii

Vei obtine informatii care sa te ajute sa dezvolti comunicarea verbala, non-verbala si paraverbala

Vei invata tot ce trebuie sa stii despre modalitatile de comunicare eficienta cu clientii idiferent de tipul lor: multumiti sau nemultumitiVei invata sa intelegi si sa interpretezi corect atitudinea clientilor tai

Vei invata sa te adaptezi fiecarui client in parte

Vei invata cum sa actionezi atunci cand primesti o plangere din partea unui client

Vei invata sa ai abilitati de comunicare si de relationare cu clientii

Vei invata cum sa oferi feedback pozitiv

Vei intelege importanta serviciilor de calitate si avantajul competitiv dat de acestea

TRAINER - MIHAI MĂTIEȘ

Director Mastermind Communications. El este dublu licențiat în Jurnalism & Științele Comunicării și, respectiv, Drept. Deține un Master (MA) în Relații Internaționale și o altă Diplomă în Afaceri Europene. Mihai este trainer din anul 2001 și este autorizat CNFPA.

Cursul de Customer Care va avea loc pe 14,15 SEPTEMBRIE | Program: 10:00 – 18:00 | Str. Făinari, nr. 45A, sector 2, București
Investiția ta în acest curs este de 600 Lei

Număr de locuri disponibile: 20
Pentru informații suplimentare, te rugăm să ne contactezi pe eMail office@tinedenoi.ro / Nr. Telefon: 0740 303 073

LA FINALUL CURSULUI SE ACORDA DIPLOMA DE PARTICIPARE

INSCRIERE

Completează acum formularul! Echipa noastră te va contacta pentru a pune la punct detaliile inscrierii și pentru a-ți oferi informații adiționale despre acest masterclass..

Modalitate de plată

Plățile se pot efectua:

– online, în contul RO25BRDE445SV72996034450, al Asociației „Ține de Noi”, în urma emiterii facturii de către noi

– sau prin depunere de numerar la orice sucursala BRD.

Plățile NU se pot efectua cash! NU putem primi cash în ziua cursului.

Pentru emiterea facturii vă rugăm să ne furnizați datele de facturare (în cazul facturării pe firmă) sau datele dvs, în cazul facturării pe persoană fizică, trasmițând un email pe adresa: office@tinedenoi.ro

INVESTITIA

se recuperează odata cu primele procese de lucru optimizate în urma cursului.

Sunt incluse:

Accesul la curs si la exercitiile si dezbaterile din cadrul acestuia

Indrumarea trainerului pe tot parcursul evenimentului

Suportul de curs si materialele aferente, in format electronic

Diploma de participare eliberata de Asociația „Ține de Noi”

O sesiune de feedback prin email, optionala pentru fiecare cursant, in vederea aplicarii tehnicilor invatare la curs si rezolvarea problemelor intampinate pe parcurs

VREI SĂ VENIM ÎN ORGANIZAȚIA TA?

Cursul poate fi organizat în organizația ta și poate fi adaptat nevoilor organizației atunci când numărul de persoane este minim 6.

 

Pentru informații suplimentare trimiteți un email la adresa office@tinedenoi.ro sau sunați la telefon 0740 303 073