Descoperă care sunt cursurile Asociației “Ține de Noi”
Dragi prieteni,
Anunțăm lansarea celui mai ambițios proiect de până acum al Asociației Ține de Noi.
Vrem să creăm cel mai dinamic, cel mai inovativ institut de training din România și dorim să vă invităm alături de noi. Fie că ești persoană fizică, fie că ești companie și îți dorești o versiune dedicată a acestor cursuri, cu siguranță vei regăsi în oferta noastră o tematică potrivită. Sau poate aveți idei de traineri trăznet, cum sunt cei ce vor preda în cursurile prezentate mai jos. Toate lucrurile sunt în fine aliniate, după o muncă pregătitoare de mai bine de 2 ani, pentru a lansa acest proiect.
Vă rugăm să dați mai departe informația și vă așteptăm să veniți alături de noi, să ne reinventăm împreună viitorul.
Cursurile prezentate au tarife modice în marea lor majoritate, astfel încât oricine să-și poată permite, iar taxa să nu reprezinte un inconvenient.
Deși la început cursurile vor fi cu precădere organizate în București, avem mai jos cursuri organizate la Iași, Bacău, Cluj, urmând, dacă ne solicitați, să ne continuăm proiectele noastre și în alte puncte din țară.

1) Politici publice pentru administrația publică locală
Pentru ca administrațiile locale din România să ajungă la un nivel performant, european, demarăm un amplu program național și vă invităm pe toți alături de noi.
Am strâns cele mai bune elemente din programul pentru orașe al Harvardului, elemente pentru politici publice aplicate în context local plus cele mai bune elemente de sinteză predate de un profesor de la Școala Națională de Studii Politice și Administrative. Sinteza este un curs de tip “esență tare” predat în două weekenduri foarte intensive. Cursul are toate elementele necesare pentru a echipa un om informat (dar cu un bagaj de cunoștințe nesistematizate despre Administrația Publică Locală) cu foarte multe elemente necesare.
Conținutul Cursului
În primul rând, vorbim despre elemente de elaborare de politici publice la nivel local și elemente de cetățenie și deliberare democratică. În al doilea rând, elemente legate de rețele sociale, capital social și construirea unor majorități ca sprijin pentru decizia publică. În al treilea rând, vorbim de elemente juridice și specifice pentru Administrația Publică Locală, mai ales Legea 215. Apoi, vorbim de elemente de buget și implicarea comunității în construcția priorităților finanțate. Se ating și unele elemente de eficiență managerială și ținte practice pentru îmbunătățirea performanței administrației publice. La final, punem toate elementele împreună pentru a elabora un proiect de guvernanță locală.
Află detalii AICI
2) Scrierea proiectelor finanțate din Fonduri Europene (modul I, de bază)
Cursul are o abordare practică și punctuală cu privire la activitatea de realizare și gestionare a unui proiect. Cursul va trata modalitățile de redactare a unui proiect și mai ales tehnicile managerilor de a asigura un bun control asupra proiectelor. Se vor folosi ca studii de caz diverse proiecte care au obținut finanțare și ale căror rezultate au fost pe măsura așteptărilor.
De asemenea, vor fi prezentate noțiuni privind accesarea fondurilor europene, în aşa fel încât să asigure fundamentul unei culturi de specialitate în sfera ştiinţelor administrative necesar pregătirii și perfecționării funcționarilor publici. Cursanții vor fi familiarizați cu mediul legistativ și instituțional, dar și cu proceduri, regulamente, instrucțiuni obligatorii în procesul de implementare a proiectelor din fonduri europene.
Află detalii AICI
3) Writing Masterclass – Un workshop practic, de 14 ore, care vă ajută să vă structurati gandurile. Veti invata sa sintetizati o analiza complexa intr-un singur paragraf. Veti descoperi prin incercari repetate, in echipa, regulile de baza ale unui text “fluid”, veti invata cum va puteti apropia propriul stil de cel al unor analisti care scriu pe intelesul tuturor.
Află detalii AICI
4) Politici publice în educație
Programul include cursuri de analiză a politicilor publice, o serie de studii de caz în domeniul educației, analiza datelor, strategii de implementare a politicilor publice și statistici referitoare la performanțe. Seminarul va avea și o importantă componentă practică; participanții vor avea o implicare activă, cu furnizarea de feedback, exerciții de grup și exerciții individuale.
Programul de training propus se adresează directorilor de unități școlare, inspectorilor școlari, profesorilor, personalului didactic auxiliar, studenților care vor îmbrățișa cariera didactică, mediul ONG, reprezentanții elevilor și studenților.
Află detalii AICI
5) Managementul Achizițiilor Publice
Cursul abordează următoarele teme:
Planificarea achizițiilor publice. Pregătirea realizării achiziției: referate de necesitate, strategia anuală de achiziție – prag valoric, programul anual de achiziții,
Achiziția directă.
Procedurile de achiziție. Scurtă prezentare, asemănări/deosebiri. Particularități ale procedurii simplificate proprii.
Elaborarea documentației de atribuire. Consultarea pieței, împărțirea pe loturi – excepții, criteriul de atribuire, factorul de evaluare.
Organizarea și desfășurarea procedurii de atribuire.
Comisia de evaluare. atribuții. mod de lucru;
Evaluarea ofertelor depuse și gestionarea contestațiilor formulate în cadrul procedurii de atribuire;
Negocierea în cadrul procedurilor de atribuire.
Atribuirea contractului de atribuire.
Modificarea, executarea și încetarea contractului de achiziție publică/acordului-cadru/ contractelor subsecvente.
Află detalii AICI
6) Eficiența în 7 trepte
Cursul are în vedere restructurarea timpului personal printr-un proces structurat, ghidat. Cartea 7 habits for highly effective people vândută în peste 20 milioane de exemplare cu toate derivatele ei, a pus bazele unui sistem de predare eficientă. Eficiența, așa cum este înțeleasă în acest curs se referă la eficiența relațiilor personale și eficiența realizării obiectivelor într-un sens mai larg.
Cursul de asemenea acopera modalități de a avea un calendar săptămânal eficient, pentru a maximiza șansele de a împlini cele mai importante misiuni pe care noi înșine ni le propunem.
7) Decizii manageriale în situații limită
Nu este un curs pentru cei slabi de inima. Nu e un curs pentru oameni sensibili, ci pentru liderii adevarati si cei in devenire care vor sa invete. Este un curs intensiv, bazat pe studii de caz de la Harvard. Chiar si cei care nu sunt in pozitii de leadership vor invata foarte multe despre gestiunea unor situatii limita, unde curajul si instinctul corect, care poate fi exersat prin exercitii de grup, pot sa faca diferenta.
Află detalii AICI
8) Social Media Business Essentials
Un workshop intensiv, de 8 ore, în care vei afla care sunt elementele unei promovări corecte şi cum să îți îmbunătățești prezenţa pe canalele de social media folosind cele mai noi strategii.
Acest curs practic îți arată tot ce trebuie să faci pentru a produce rezultate concrete. Audiența ta este chiar acum pe Facebook și Instagram și caută afacerea sau proiectele tale!
Află detalii AICI
9) Implementarea proiectelor finanțate cu ajutorul Fondurilor Europene – modul II – avansat
Cursul, structurat pe o durată de 16 ore, își propune să vă familiarizeze cu practica implementării proiectelor prin finanțare europeană. Prin utilizarea unor exemple și studii de caz pentru fiecare secțiune, parcurse individual sau în echipă, veți avea posibilitatea anticipării eforturile și beneficiile specifice etapei de implementare a proiectelor. În încheiere, în echipă, veți avea posibilitatea dezbaterii unor propuneri de proiect elaborate de dvs. prin parcurgerea etapelor specifice implementării proiectelor.
Află detalii AICI
11) Gândirea laterală – Gândirea Laterală – Gândirea Creativă este un curs de dezvoltare a unor moduri de gândire mai puțin folosite pentru rezolvarea unor probleme profesionale și personale. Cursul pornește de la învățătura profesorului Eduard de Bono, un reputat psiholog și gânditor, consultant pentru unele dintre cele mai mari corporații din lume. În acest curs se vor aborda noțiuni de gândire în mod practic, prin jocuri în echipă și jocuri de rol. Vom discuta despre lucruri “imposibile” de făcut, despre brainstorming, despre setarea unor algoritmi de gândire care să ne ajute la rezolvarea problemelor. Vom aborda gândirea creativă, gândirea asociativă și diverse elemente de abordare a unor probleme “dintr-un alt unghi”. Rezultatul poate fi un mod cu totul diferit de abordare a problemelor care vă frământă.
12) Customer Care – Cursul definește crearea experiențelor unice pentru clienți și sistematizarea acestui proces în companiile care vor relații excelente pe termen lung cu clienții. Intr-o lume din ce în ce mai tehnologizată, modul în care întreținem parteneriatul cu clienții face toată diferența. Scopul cursului este familiarizarea participanților cu importanța clientului pentru companie, implementarea unui sistem de creare a experiențelor memorabile pentru clienți și fidelizarea acestora. Vom discuta de asemenea și despre drepturile consumatorilor, privind interacțiunea și din partea clientului, și vom analiza ce înseamnă pentru companie implicațiile juridice și sociale cauzate de clienții nedreptățiți. Sunt așteptați să participe la curs directori generali, manageri și angajați din structurile de contact cu publicul, vânzări, marketing, customer service, managementul calității, resurselor umane și comunicare.
Află detalii AICI
13) Curs de GDPR
Cursul oferă o introducere cuprinzătoare a GDPR și o ințelegere practică a implicațiilor și cerințelor legale pentru organizațiile de orice dimensiune.
Regulament (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date.
Află detalii AICI
14) Curs de Excel
Învață cum să folosești Excel de la cele mai simple la cele mai complexe task-uri, cu scopul final de a-ți simplifica workflow-ul și a genera vânzări.
Află detalii AICI
15) Curs de Microsoft Project
Alege să îți simplifici fluxul de muncă al tău și al echipei tale cu ajutorul Microsoft Project.
Project Management-ul are aplicabilitate in aproape orice domeniu, iar unul dintre cele mai raspandite programe pentru urmarirea proiectelor este MS Project.
Cu MS Project puteti gestiona timpul si incarcarea resurselor prin planificare, monitorizare si raportarea activitatile din proiect.
Cursul este axat pe transferul de cunostinte cu aplicabilitate practica imediata si raspunde atat nevoilor celor care sunt deja utilizatori de MS Project, cat si celor care nu au experienta in folosirea acestuia.
In plus, participantii vor duce la bun sfarsit un exercitiu pe baza unui proiect propus de cursanti, pentru fixarea cunostintelor si corectarea erorilor frecvente in modul de utilizare a MS Project.
Învață aplicat cum să-ți coordonezi proiectele utilizând un instrument specializat pentru planificare, monitorizare și raportare.
Află detalii AICI
16) Curs de Managementul Vânzărilor
Învață cum să generezi vânzări de zeci de mii de euro pentru compania ta. Te ajutăm să dobândești know how-ul necesar de care afacerea ta are nevoie pe piețele atât de competitive din prezent, prin tehnici și metode care produc rezultate reale.
Află detalii AICI
Și nu ne oprim aici! Lista urmează sa fie completată în curând!